arrow_drop_up arrow_drop_down

In de Cliëntenraad

Of je nu cliënt bent of familie/mantelzorger van een cliënt. Of je bent bestuurder of manager van een zorg- of welzijnsinstelling. Ieder wil het beste voor de cliënten. Dat vraagt om een daadkrachtige, invloedrijke Cliëntenraad.

Met de nieuwe WMCZ onderschrijft de politiek dit belang. Wij kunnen je ondersteunen om een daadkrachtige Cliëntenraad te zijn. 

afbeelding

Invloed door visie

Contact met de Achterban

Basistraining Clientenraad
daadkrachtig optreden als clientenraad

Daadkrachtig aan de slag

Het is belangrijk, dat je kennis hebt van de wetgeving en van beïnvloedingsmogelijkheden. Ook bepaalde vaardigheden zijn belangrijk, zoals efficiënt vergaderen en onderhandelen. Tenslotte is het essentieel dat je de cliënten effectief informeert en dat je op een goede manier informatie bij hen ophaalt. Daarmee vergroot je je invloed. Wij trainen en begeleiden je bij dit alles.

wat kunnen wij voor je betekenen

Wat kunnen we voor je betekenen?

Wij verzorgen maatwerk trainingen en advies. Elk traject begint met een uitgebreide intake. Wij kunnen de Cliëntenraad:

  • Juridisch ondersteunen 
  • Vaardigheden versterken
  • Begeleiden om daadkrachtig aan de slag te gaan
  • Online en offline werken

Belangstelling voor een afspraak? Neem dan contact met ons op.